Apr 25, 2013

Le sagio

Le sagio diceva:

Seque me e io vos monstrara 
como amar non solmente con le corde 
ma anque con le spirito
e vider como Amor 
sempre es plus grande que on expecta

Seque me e io vos cantara
cantos que vos nunquam ha audite
e cuje melodias
va caressar vostre facies
assi que finalmente 
venira le lacrimas de joia

Seque me e io vos inseniara
le lingua que nemo parla 
ma omnes comprende
Io inseniara a vos 
le grammatica de facilitate
e le vocabulario de abundantia

Seque me in le dansa sacre
que libera le pedes e le gambas
relaxa le bracios e lassa le capite
levar se in humile orgolio

Seque me e io vos monstrara 
como vos pote conducer alteres
al bifurcation del cammino 
ubi cata un pote seliger 
su proprie via
nam le rolo del maestro 
non es solo transmitter
su proprie cognoscentias e opiniones
ma ante toto arar le terra
ubi sagessa un die germinara

Seque me in un viage al montanias
e quando vos lentemente ascendera
sempre plus proxime al summitate
al mesme tempore vos vos approximara
a lo que es le plus elevate in vos mesme
pois que le viage exterior es sempre
anque un viage interior
e toto es interconnectite
in manieras le qual nos a vices 
non comprende
ma totevia pote sensar 
quando nos cammina
al via del sagio
que es aperte pro omnes

No comments:

Post a Comment